14-dniowe Szkoleniowe Rejsy Żeglarskie na Mazurach skierowane są dla osób pełnoletnich. Głównym założeniem jest szkolenie żeglarskie na stopień żeglarza jachtowego, naturalnie nie zapominając o dobrej zabawie. W trakcie trwania rejsu organizujemy liczne imprezy i ogniska do białego rana.

Kładziemy duży nacisk na umiejętności praktyczne, nie szkolimy dla “papierka”! Nie mniej jednak obóz zakończony zostaje egzaminem. Egzamin odbywa się na zakończenie każdego turnusu, nasza szkoła posiada uprawnienia do samodzielnego egzaminowania nadane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Wszelkie dodatkowe informacje w dziale FAQ: Często zadawane pytania.

obozy-żeglarskie-geritsUczestnicy:

Uczestnikami naszych rejsów są wyłącznie osoby pełnoletnie. Nie jest wymagane żadne doświadczenie żeglarskie, a jedynie zaangażowanie i pozytywne nastawienie. Większość osób przyjeżdża bez osób towarzyszących, można dzięki temu poznać masę nowych ludzi. Jest to doskonała opcja dla singli :). Klimat naszych rejsów stworzył zjawisko zwane “Rodziną Gertisu”, skupiającą niesamowitą grupę ludzi. Spotykamy się regularnie podczas naszych imprez i wydarzeń (kliknij i poczytaj!). Zanim dokonasz wyboru swojego wymarzonego obozu żeglarskiego spośród oferty dostępnej w internecie sprawdź czy uczestnikami będą wyłącznie dorośli.

Ważna informacja!
W trosce o jakość naszych kursów żeglarskich zdecydowaliśmy się na
ograniczenie liczby uczestników na obozach. Warto zatem spieszyć się z rezerwacjami!

Trasa:
Wyznacznikiem trasy naszych obozów są zawsze warunki atmosferyczne. Nie sposób zatem ustalić szczegółowego planu odwiedzanych portów. Pewne jest jednak, że odwiedzimy wszystkie najciekawsze porty na Mazurach. Będziemy zawsze blisko miejsc, gdzie się coś dzieje (Regaty Pucharu Polski, festiwal Szanty w Giżycku, festiwal Rockowy w Węgorzewie i wiele innych). Staramy się aby chociaż kilka nocy stać na dziko, w miejscach oddalonych od cywilizacji i zgiełku miast. Aby zobaczyć przykładowe porty, które odwiedzamy podczas rejsów wejdź na stronę: “Ulubione porty na Mazurach“.

obozy-żeglarskie-dla-dorosłych

Kadra:
Kadra obozów to ludzie młodzi, posiadający wieloletnie doświadczenie w szkoleniu adeptów sztuki żeglarskiej na Mazurach. Zarówno Szkoła Żeglarstwa GERTIS jak i większość kadry pochodzi z Giżycka, z serca Mazur. Kto jak nie my znać się będzie lepiej na żeglarstwie Mazurskim? 🙂 Więcej o kadrze: Nasza ekipa.

Jachty:
Dwutygodniowe rejsy szkoleniowe odbywają się na nowoczesnych jachtach typu Maxus 28. To jednostki z klasy jachtów dużych, cenione za bezpieczną żeglugę o dynamicznym charakterze. Cieszą się na Mazurach niesłabnącą popularnością. Łączą w sobie najnowsze rozwiązania i wysoki komfort mieszkania. Wnętrze przeznaczone jest dla 8 osób, jednak na naszych rejsach pływa się na nich w załogach maksymalnie 5 osób + 1 instruktor. Oferowany przez nas sprzęt jest zadbany i nowy (z lat 2018-2019!). Najlepiej odpowiada potrzebom współczesnego szkolenia żeglarskiego.

Wyżywienie:
Znani jesteśmy z najlepszej jakości jedzenia podczas obozów żeglarskich. Za sprawą świetnie rozwiniętej logistyki uczestnicy otrzymują podstawowe zaprowiantowanie praktycznie codziennie (nawet gdy stoimy w tzw. “dziczy”). W jego skład wchodzą produkty na śniadania, obiadokolacje, woda pitna oraz prowiant na czas żeglugi. Naturalnie jedzenie przygotowuje się indywidualnie w ramach każdej załogi. Więcej informacji o wyżywieniu

Certyfikat Inland Skippera ISSA:
Podczas rejsu możliwe będzie zdobycie certyfikatu Inland Skippera Międzynarodowej Federacji Szkół Żeglarstwa ISSA. Certyfikat w szczególności przydatny osobom planującym żeglowanie na zachodzie, gdzie patenty PZŻ dla większości armatorów niewiele znaczą. Certyfikat wydawany jest bez dodatkowego szkolenia, jednak wyłącznie dla absolwentów naszych kursów. Więcej informacji na temat certyfikatów ISSA – tutaj.

Orientacyjny plan dnia:
Plan dnia jest prosty. Wstajemy o godzinie 9 na apel i zaczynamy od krótkiego omówienia dnia. Następnie jemy śniadanie i wypływamy na jezioro. Jeżeli warunki pogodowe nie pozwalają na żeglugę, to przeprowadzamy zajęcia teoretyczne. Kończymy wszystkie zajęcia ok. godziny 19 i skupiamy się na imprezach wieczornych :).

Zobacz jak wyglądały poprzednie obozy na naszym Fanpage’u lub w galerii zdjęć Google+.

Dojazd:
Szkoleniowe rejsy żeglarskie zaczynamy i kończymy w nowoczesnym porcie jachtowym Ekomarina Giżycko. Dojazd banalnie prosty i możliwy wszelkimi formami komunikacji. Stacjonujemy 500 metrów od Dworca PKP oraz PKS. Na terenie portu można zostawić samochód w cenie 60 zł za tydzień. Szczegółowe informacje dotyczące portu na stronie: Port Ekomarina Giżycko.

Godzina pierwszej zbiórki w niedzielę: 19.00.

Szkoleniowe rejsy żeglarskie

Terminy i ceny 2019

Kod imprezyPoczątekKoniecCenaWolne miejscaLink do rezerwacji
OSR01_201930-06-201913-07-20192390 zł5Rezerwuj
OSR02_201914-07-201927-07-20192390 zł7Rezerwuj
OSR03_201928-07-201910-08-20192390 zł5Rezerwuj
OSR04_201911-08-201924-08-20192390 zł11Rezerwuj
OSR05_201925-08-201907-09-20192190 zł14Rezerwuj
OSR06_201908-09-201921-09-20192190 zł9Rezerwuj

W cenie:
– Praktyczne i teoretyczne szkolenie żeglarskie
– Opieka instruktora podczas żeglugi
– Pełne wyżywienie
– Pobyt i spanie na jachtach
– Ubezpieczenie NNW uczestników
– Ubezpieczenie jachtów
– Opłaty portowe
– Paliwo do jachtów

Dodatkowo płatne:
– Egzamin na patent Żeglarza Jachtowego PZŻ – 250 zł (125 zł dla osób uczących się < 26 lat)
– Kurs na Sternika Motorowodnego – 350 zł szkolenie (normalnie 500 zł) + 250 zł (125 zł ze zniżką) patent i egzamin
– Wydanie certyfikatu Inland Skippera ISSA – 350 zł
– Prysznice w portach (5-15 zł)*, toalety (1-2zł)
* W niektórych portach płatne obligatoryjnie od osoby
Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy (do 7 dni od wpłaty zaliczki, lub w dniu wpłaty zaliczki jeśli do imprezy mniej niż 30 dni)

Zajęcia fakultatywne:
– Mazurska Sauna na wodzie – 50 zł / os. (mazurskasauna.pl)
– Loty motolotnią – 150 zł /os. (motolotnie.mazury.info.pl)

Rekomendacje:
Szkoła Żeglarstwa Gertis posiada ubezpieczenie OC organizatora turystyki oraz jest wpisana do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych (zezwolenie turystyczne). Jednak najlepszą rekomendacją jest zarządzanie największą i najsprawniejszą szkołą żeglarstwa na Mazurach! Sprawdź nas w Warmińsko-Mazurskim Okręgowym Związku Żeglarstwa lub w Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku. Dodatkowo proponujemy przegląd naszego profilu Gertis na Gertis na FaceBooku Facebooku i nawiązanie kontaktu z byłymi kursantami naszych szkoleń. Nie boimy się opinii naszych klientów :).

Autentyczne opinie na Facebooku:

• 5 star review  Tygodniowy kurs, naprawdę intensywny, zakończony zdanym egzaminem. Pod koniec sezonu samodzielny czarter jachtu i bezpieczne pływanie po Mazurach z niedoświadczoną załogą - nie trzeba większej pochwały dla jakości szkolenia w szkole GERTIS! Duży nacisk na praktykę i doświadczenie w żeglowaniu bardzo mi się podobał. Rodzinna atmosfera bardzo mi odpowiadała. Pozdrowienia dla całej kadry GERTIS !!!

thumb Tomek Tomek
    3/15/2018

5 star review  Jak dla mnie najlepsza szkoła żeglarska na mazurach. Młoda lecz doświadczona kadra instruktorska. Świetnie przygotowana flota z odpowiednim zapleczem logistycznym. Ale przede wszystkim czas spędzony na obozie szkoleniowym to wspaniała przygoda. Jeżeli miał bym wybierać jeszcze raz szkołę żeglarską wybrałbym GERTIS , a wiem co mówię jestem z Giżycka.

thumb Łukasz Bugajski
    4/11/2018

5 star review  Fajnie ��

thumb Marcin Janicki
    3/15/2018
  • 5 star review  2 tygodniowy obóz żeglarski super. Cały dzień żeglowania, rano lub wieczorem wykłady (w zależności od pogody), wieczorem integracje imprezy itp. Wymagane silne zdrowie aby przez 2 tygodnie siedzieć wieczorami do 2-3 w nocy gdy rano pobudka o 7 i obowiązkowe mycie łajby (albo silna wola aby iść wcześniej spać) 😛 Produkty na obiadokolacje do ugotowania na jachcie dowożone świeże co wieczór, więc nie tracimy czasu na kombinowanie jedzenia. W każdy wieczór nocleg w innym miejscu dzięki czemu można poznać mazury w tym wiele miejsc w które samemu trudno by było trafić. Łódki może nie luksusowe ale sprawne i czyste, świetna kadra - można się pośmiać, pobawić wieczorami ale kiedy trzeba wiedzieli jak nas przycisnąć abyśmy ogarniali i egzamin wszyscy zdali bez problemów. Zdecydowanie polecam.

thumb Łukasz Daniel Bartosiewicz
    4/17/2018

5 star review  Dwutygodniowy obóz-strzał w dziesiątkę. Stres był ogromny przez przyjazdem. Jednak ludzie jakich tam poznałam szybko dali mi o nim zapomnieć. Kadra - wspaniała ekipa. Wszyscy mili i życzliwi. Dużo pływania i nauki. Wiedza przekazywana w sposób prosty i bardzo zrozumiały. O czasie wolnym i zabawie nie będę się rozpisywać. Jedźcie a sami się przekonacie, ze warto. Polecam każdemu! Najlepsze wakacje <3

thumb Marta Majewska
    8/30/2017

5 star review  Po doświadczeniu w kilku szkołach żeglarskich ta zdecydowanie była najlepsza! Wykwalifikowana, profesjonalna, humorystyczna kadra. Potrafią zachować stoicki spokój w trudnych sytuacjach. Szczególne podziękowania dla Kryśki. Energiczna, opiekuńcza osoba potrafiąca przekazać wiedzę w zrozumiały sposób. Również dziękuję Enderowi. Pracowity, troskliwy i pełen zapału. Świetna atmosfera, zadbane jachty oraz wyśmienite jedzenie.Polecam!

thumb Kasia Gryta
    8/19/2017
  • 5 star review  Profesjonalni instruktorzy, fajna integracja wieczorami, szkolenia na sprzęcie dobrej jakości. Polecam 🙂

thumb Paweł Ka
    3/18/2018

Wyruszyłam na Mazury z jedną myślą: zdobyć patent. Jak się okazało - zdobyłam znacznie więcej! W pierwszej kolejności należy wymienić milion siniaków, które sprezentował mi ukochany Jimi Hendrix, co tylko potwierdziło wstępne słowa Łysego 'Jacht to wielki klocek lego' 😂 Nie mogę nie wspomnieć też o zdolnościach kulinarnych, które zyskałam podczas wachty gotującej (to duży progress dla kogoś przyzwyczajonego do mamusinych obiadków), aczkolwiek porzekadło 'Gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść' było niekiedy baaardzo aktualne 😜 Ponadto zyskałam dużo cierpliwości. To była konieczność, aby móc dzielić tak niewielką przestrzeń z załogą, która w niedługim czasie stała się (uwaga, do znudzenia powtarzane określenie) patologiczną rodziną, darząca się w jednej chwili nienawiścią a w następnej miłością (trwający krótko proces, najczęściej zaraz po komendzie 'tak stoimy, klar portowy') Choć początkowo wydawało mi się, że kompletnie nie jestem stworzona do sterowania tym wielkim małym statkiem ( śmiech na sali instruktorów, już wiem, że to nie tylko kajaczki xD), gertisowska kadra obdarzona wyrozumiałością oraz charyzmatycznym usposobieniem sprawiła, że szybko poczułam ten flow ( duży ukłon w stronę mojego instruktora Migela :D) Nawet 45 minutowy egzamin z Krzywym okazał się być niezwykle cenną lekcją i dalszą zachętą do szlifowania swoich umiejętności żeglarskich. Ze smutkiem wróciłam do zwykłej rzeczywistości, w której panuje porządek, dużo prywatności i przestrzeni osobistej oraz prysznic z nieograniczonym dostępem do wody bez automatu na żeton 😂 Z pewnością będę powielać tylko słowa poprzednich kursantów, jeśli napiszę o niezapomnianych (a czasem zapomnianych 🤣) imprezach przy ognisku z ludźmi cechującymi się wysoką kulturą osobistą, ale również niesamowitym poczuciem humoru. Podsumowując: zakochałam się w Mazurach, zakochałam się w żeglarstwie, zakochałam się w tych ludziach! Ściskam Was cieplutko i pozdrawiam ! ❤️

thumb Jagoda Kuniewicz
    9/11/2018

5 star review  Doskonale zorganizowany obóz! Połączenie zabawy i nauki w najlepszym wydaniu. Skipper połączył w sprawny zespół skrajnie różnych ludzi! Szczerze polecam.

thumb Paweł Nikiel
    3/15/2018
  • 5 star review  Super szkoła, bardzo sympatyczna kadra, po kursie tygodniowym czuję się gotów do rejsu

thumb Bartek Włodarczyk
    7/16/2017

Miałem przyjemność uczestniczyć w 7 dniowym obozie żeglarskim 17-23 czerwiec 2018. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Gertis jako profesjonalistów w swoim fachu. W ciągu 5 i pół dnia potrafią doskonale przygotować do egzaminu na patent żeglarza. Sam egzamin z nimi to czysta przyjemność. Kadra składa się z doświadczonych (mimo że młodych) zawodowców. Sam kurs intensywny, należy się nastawić na ciężką pracę bo czasu naprawdę niewiele. W zamian, z godziny na godzinę zaczyna się kapować, o co w tym chodzi. Wszystko to okraszone świetną, koleżeńską atmosferą i klimatem prawdziwych Mazur. Pozdro dla Ciebie Krycha i Wszystkich z Firmy!

thumb Marek Sroka
    6/26/2018

5 star review  Szkoła Żeglarstwa Gertis jest prowadzona przez prawdziwych pasjonatów żeglarstwa, którzy zapewniają naprawdę niezłe wrażenia- zarówno szkoleniowe, jak również towarzyskie i gastronomiczne (jadłospisy na wypasie- do tej pory korzystam z niektórych przepisów:)) . Podczas kursu codziennie otrzymywaliśmy mnóstwo rzetelnej wiedzy i umiejętności żeglarskich, żeglarstwo z nimi to niesamowita przyjemność! Zostaliśmy nauczeni nie tylko umiejętności technicznych, ale również zasad kultury żeglarskiej i portowej. Większość z kursantów została "wciągnięta" na całe życie w miłośc do Mazur i spotyka się kilka razy w roku na naprawdę fajnych imprezach. Dla mnie dodatkowy atut z obozu był taki, że poznałam tam swojego męża, także od tamtego czasu zachęcam wszystkich do kursu z Gertisem!

thumb Dorota Mickiewicz-Góra
    3/15/2018
  • 5 star review  Najsolidniejsza firma w jakiej miałem okazję pływać. Wycisk na tygodniówkach, chill na dwutygodniówkach. Kadra, której nie brakuje kompetencji a i pogadać można. Jachty na których najdrobniejsze usterki są naprawiane od razu, nie ma miejsca na przetarte liny czy brakujące szekle. Z moich doświadczeń to ewenement. Polecam z czystym sercem!

thumb Adrian Wiecierzycki
    6/04/2018

5 star review  Polecam każdemu, nie ważne w jakim jest wieku!!!! Dziękuję za wspaniałą przygodę i mam nadzieję, że jeszcze nie raz popłyniemy baksztagiem prawego, lub lewego halsu:) A hoj Monika i Gerard Manz

thumb Monika Manz
    7/17/2018

5 star review  Jeśli ktoś chce się nauczyć bezpiecznie i dobrze pływać polecam w 100% 🙂 Super nastawienie instruktorów oraz ogrom przekazywanej wiedzy spowodował, że bardzo pozytywnie wspominam szkolę Gertis:) Byłem na 2 tygodniowym kursie więc żyłem nie tylko nauką ale także wieczornymi integracjami:) dla mnie 5na5 a nawet więcej 🙂 Pozdrawiam

thumb Marcin Czop
    3/16/2018
  • 5 star review  Robiłem patent w GERTIS-ie już ładnych pare lat temu, ale do tej pory wspominam te 2 tygodnie jako rewelacyjne. Dzięki tej szkole pokochałem Mazury. Cały dzień na wodzie w świetnej atmosferze i na żaglach kiedy tylko można, jak potrzeba to na zrefowanych byle pływać jak najwięcej. Po zajęciach przychodził wieczór i integracja do białego świtu przy dźwiękach gitary i niejednokrotnie blasku ogniska. Od tamtej pory wielokrotnie już żeglowałem 'na swoje konto' i mimo kilku kryzysowych sytuacji poradziłem sobie bez problemu, więc chyba te nauki w GERTIS-ie na coś się zdały 😉 Gorąco polecam ze względu na merytorykę oraz niesamowitych ludzi.

thumb Przemek Podsiadlik
    3/22/2018

5 star review  Kurs w 2006 r. REWELACYJNY

thumb Dorota Wasz
    3/15/2018

5 star review  Wydawało mi się ze tydzień na kurs na patent to za mało. Jednak dzięki profesjonalnej, dokładnej organizacji oraz cierpliwości i ogromnego zaangażowania świetnych instruktorów miniony tydzień był nie tylko nauką do egzaminu ale też (o czym jestem święcie przekonana) idealnym przygotowaniem do samodzielnego pływania. Cały team Gertisu był zawsze uśmiechnięty, chętny do pomocy, rozmowy, udzielenia dodatkowych informacji czy wyjaśnień i do wieczornej integracji � Instruktor najlepszy jakiego można sobie wymarzyć - tydzień z Michałem wydawał się bardziej żeglarskimi wakacjami niż ciężką nauką którą tak naprawdę był Gdybym pojdejmowala decyzje jeszcze raz na pewno pojechałabym ponownie z Gertisem, serdecznie polecam!

thumb Klara Mazurek
    6/04/2018
  • 5 star review  Bardzo dobrze zorganizowany kurs 14 dniowy. Kadra świetnie zna się na żeglowaniu i umie przekazać swoja wiedzę. Bardzo dobrze prowadzona teoria (praktycznie każdego dnia wykład) która pozwala na zdanie egzaminu bez większych problemów. Wyżywienie w opcji "no-limit" ale nie "all-inclusive" :-), choć niewiele brakuje. Łódki w dobrym stanie - nawet jak coś się popsuło to było szybko naprawiane. Poznałem wiele mazurskich portów - dużych i małych, co jak dla mnie okazało się nie lada atrakcją bo w praktycznie żadnym z nich nie byłem wcześniej (każda noc gdzie indziej). Ale, żeby nie było tylko słodko - jedna rzecz mi się nie podobała: obiady (w sensie organizacyjnym). W połowie dnia wszystkie łódki stawały na kotwicy celem przygotowania obiadu co urywało 1-2 godziny pływania. Na stronie jest to opisane jako obiadokolacja, ale w rzeczywistości było to gotowanie obiadu w porze obiadu - ja osobiście wolałbym to przeznaczyć na suchy prowiant w trakcie pływania bez marnowania czasu i zjeść później obiadokolację. Poza tym cała reszta mi się podobała i mogę śmiało polecić.

thumb Piotr Gendaszewski
    8/30/2017

5 star review  Opinia najlepszej szkoły żeglarskiej powstała nie bez przyczyny. Ludzie, organizacja, nauka i zabawa jaką spotkasz na obozach żeglarskich gertisu jest nie do opisania. Żeby to zrozumieć sam musisz to przeżyć. Kadra mloda, kompetenta, wyrozumiala, potrafiąca wytłumaczyć i nauczyć dosłownie kazdego, by przy tym wszystkim być spoko na luzie osobami i do tańca i do różańca. Organizacja zaskakująco genialna jak można cos tak dobrze ogarnąć. Wyżywienie codziennie gdziekolwiek byście akurat nie byli. Wegetarianie, weganie, osoby nie tolerujace laktozy albo glutenu czy cokolwiek innego uwierzcie, ze dla gertisu nie jest to problemem by zalalatwic wam takie wyżywienie byscie i wy byli najedzeni. Jachty w bardzo dobrym stanie a ewentualne nagle usterki naprawiane sa momentalnie. Co do nauki to zajęcia teoretyczne sa na wysokim poziomie, prowadzone przez ludzi stworzonych do tego, a w dodatku nie zabieraja nam czasu plywania ponieważ odbywają sie gdy pogoda nie pozwala lub jachtami ze swoim instruktorem w trakcie plywania. Zabawa i imprezy z takimi ludźmi i w takim miejscu jak mazury z portami typu rybaczowka, sztynort czy piękny brzeg to juz rzecz naturalna. Szybko zatęsknisz by tam wrocic, a i nawet zatopione telefony z czasem zaczną działać. Pozdro dla calej kadry! Polecam.

thumb Artur Szałajko
    9/10/2017

5 star review  Bardzo dobra szkoła, niezapomniane rejsy, kawał życia z nimi spędziłam i byłam zachwycona 🙂

thumb Aleks Cwnsk
    3/15/2018
  • Cudowna wyprawa, wspaniali ludzie! Polecam kurs dwutygodniowy wszystkim tym, którzy marzą o żeglowaniu, a cały czas się czają 😉

thumb Michał Kosela
    8/11/2018

Polecam tę szkołę - Aleksandra Sowa. 😁 Nie będę się rozpisywała jaka fajna była atmosfera, ani o tym, że było super merytorycznie i w 7 dni ekspresowego kursu nauczyłam się więcej niż mogłabym przypuszczać. Napiszę kilka rad: - serio gotowanie na 7-dniowym kursie jest trudne do ogarnięcia jak się nie ma wszystkiego w słoikach - serio spodnie przeciwdeszczowe to spoko opcja, szczególnie jak na egzaminie pada - serio dobrze zacząć się uczyć teorii wcześniej (przed wyjazdem), a nie liczyć na to, że się nauczy tego w 7 dni, bo ominą was ogniska i poznawanie fajnych ludzi - i na koniec, jeśli się zastanawiasz jeszcze czy pojechać to: serio warto 🙂

thumb Aleksandra Sowa
    8/27/2018

5 star review  Świetni ludzie, znakomita atmosfera. Jeżeli się szkolić to tylko z nimi. Skarbnica wiedzy. Instruktorzy robią to z pasji. Polecam

thumb Piotr Nalewajek
    7/12/2018
  • 5 star review  Intensywny kurs tygodniowy. Od razu trzeba powiedzieć, ze kurs jest na prawdę intensywny. Cięzko oczekiwać żeby w tydzień zrobić z kogoś porządnego żeglarza ale kadra robi co może żeby wszyscy egzamin zdali. Wydawało nam się że zaczynanie o 9 rano to późno jak na kurs intensywny, ale nierzadko 9-10 godzin na wodzie to aż nadto. Bardzo wyczerpujące a jeszcze rano lub wieczorem wykłady teoretyczne... no i integracje 😉 Egzamin jest raczej lajtowy, choć do teoretycznego trzeba się troszeczkę pouczyc a nie oczekujcie też że jesli zapłąciliście za kurs to macie zdany egzamin praktyczny. Jedna osoba z naszego turunsu nie zdała 🙁 Kadra bardzo fajna, roześmiana ale każdy jest na swój sposób indywiduum, każdy charakteryzuje się czymś innym. W czasie naszego turnusu było 5 instruktorów (Runcajs, Lucky, Ola, Dominika i Kamil). Wykłady teoretyczne prowadzili wszyscy zmieniając się ale zobaczycie że największy dar do przemawiania ma chyba Lucky 😉 Jeśli chodzi o praktykę moja załoga żeglowała z Kamilem. Bardzo pozytywny człowiek, ale też prefekcjonista. Żadnego choćby najmniejszego błędu wam nie przepuści. Zawsze możecie żeglować ostrzej, albo nie ostrzyć tak bardzo!! xD Liny muszą być zbuhtowane idealnie i pięknie wisieć przywiązane odpowiednimi węzełkami na wyczyszczonym pokładzie.. ale za te wymagania go polubiliśmy jeszcze bardziej. Można było poczuć że się czegoś uczy a nie tylko wakacjuje. Ale jak można to też zacumuje na środku jeziora żeby się troche orzeżwić kąpielą w wodzie. Idealny instruktor na kurs intensywny. Oprócz podstawowych umiejętności żeglarskich zaczęliśmy przejmować od niego też śląski akcent 🙂 Ulubione powiedzenia: - nie ostrz - nie odpadaj - wszyscy to "rozumią"? - to jest dosyć istotne, yhym 😉 - podajcie mi moją tablicę ;P Jeszcze z rzeczy praktycznych: Wyżywienie trzeba na tygodniowym kursie organizować samemu, uwzględniając też nakarmienie kapitana. Do kosztów doliczcie około 50 zł dziennie za opłaty portowe. Jeśli byłaby taka możliwość polecałbym jednak GERTISowi organizację zaprowiantowania również na kursach tygodniowych. Niby i tak trzeba chodzić do sklepów ale posiadanie zagwarantowanych posiłków od raz byłaby sporym ułątwieniem. Jeszcze raz dzięki Kamil, Dzięki GERTIS! 🙂

thumb Przemek Laskowski
    7/23/2018

5 star review  Fantastyczni i meeega pozytywni ludzie którzy potrafią zarazić swoją pasją! Polecam z całego serca wszystkim którzy chcą rozpoczac swoją zeglarska przygodę! � � �

thumb Wiktoria Królewicz
    3/16/2018

5 star review  Wspaniali ludzie. Super szkolenie. Super organizacja, klimat, sprzęt.

thumb Adam Skrzypczak
    5/06/2018
  • 5 star review  Znów na jachtach myłam podłogi... Czułam się jakbym nadal miała 20 lat i wszystko jest możliwe.... Niesamowita kadra, dzięki której uwierzylam, że kiedyś naprawdę nauczę się zeglowac.. Warto...

thumb Kasia Smolny
    7/21/2018

5 star review  Super szkoła. Kurs pęknięty w 2015. Tygodniowe intensywne szkolenie i potrafisz żeglować 😀Super kadra, do skutku wpaja w Ciebie wiedzę. Polecam też doszkalające. Tydzień pełnego chilloutu. Polecam wszystkim. Dzięki Marek, Dzięki Sparrow za cierpliwość.

thumb Łukasz Jakubowski
    3/15/2018

5 star review  Najlepsza "szkoła pod żaglami" na jeziorach... ogrom wiedzy, doświadczenia i zapału do szkolenia "szczórów lądowych"... POPROSTU NAJLEPSI!!!